Indoor – Outdoor Training

ÓRAREND 2018

 

 

Hétfő
Kedd  

 

 

 

Szerda 18.00-19.00

Pilates

ELTE Vezér úti kollégium

18.00-19.00

Köredzés

ELTE Vezér úti kollégium

Csütörtök  

 

 

 

Péntek 18.00-19.30

Wu Shuang Dao Yin Gerinctorna

MAYA FITNESS

19.30-20.30

Gymstick

MAYA FITNESS

Szombat  

 

17.30-18.30

Gerinctorna

MAYA FITNESS

Vasárnap

 

 

Csoportos outdoor edzések:

Az órák helyszíne és időpontja megbeszélés alapján történik!

Az edzés ára: 1000 Ft/fő

(min. 3 főtől számítható a csoportos edzés, ha ketten lennétek,  akkor a páros edzés árak  érvényesek, ha egyedül jönnél, akkor a külső helyszínen történő személyi edzés árak az érvényesek) 

Kérlek ne feledkezz meg arról, hogy legyen nálad elegendő mennyiségű víz! Az öltözeted olyan ruha legyen, amelyben kényelmesen tudsz mozogni és nem baj, ha netalán bepiszkolódik. Sportcipő, edzőkesztyű, tornaszőnyeg, törölköző javasolt!

Az outdoor edzés időjárásfüggő!

 

Rólam írták:

Én heti egy-két alkalommal sportoltam főiskolás koromig, ennek már 9 éve. Sokáig nem volt semmilyen problémám, majd  a munkám során megsérültem,aminek következménye 2 éve jelentkezett. Akkor találtam meg Klárit, de sajnos nem volt megfelelő számomra a helyszín. Idén áprilisban viszont szólt, hogy a közelemben indít pilatest. Azóta is rendszeresen járok és végzem is otthon a gyakorlatokat. Nekem nagyon bejött ez a mozgásforma, sokkal jobb lett a tartásom, erősödtek az izmaim, megszűntek a hát és deréfájdalmaim, nem állnak be a vállizmaim és szinte már sosem fáj a fejem. Sokan mondják, hogy fogytam, pedig ugyanannyi a súlyom, csak átalakultak az izmaim, amit én is észreveszek magamon. Klári felkészült, alapos oktató. Ő is mindig végzi a gyakorlatokat, és közben mondja is, hogy épp mit csinálunk vagy mire figyeljünk.Figyel arra is hogy mindenki az állapotának megfelelő nehézségű gyakorlatot végezzen. Emberileg is nagyon segítőkész és kedves személyiség. Kellemes zenét hallgatunk óra közben és nagyon jó hangulatúak az órák.
(Reni, 32)

Több évig nem fért bele az időmbe a rendszeres sportolàs. 43 éves vagyok, a munkàm és a gyermekeim, csalàdom minden időmet kitöltötték az elmúlt 15 évben. Néhàny hónappal ezelött úgy döntöttem hogy beiratkozom egy sportklubba hogy fizikai àllapotomon javítsak. Többféle csoportos edzésen vettem részt. Be kellett ismernem hogy a step és aerobic edzések intenzitàsa màr sok a szívemnek és céklavörös fejjel kapkodok levegő utàn az első 20 perc leteltével. 

A pilates edzés új volt szàmomra. A mély izmokat, az egyensúlyt és a hajlékonysàgot egyszerre fejlesztik a gyakorlatok. Mindenki sajàt ritmusa szerint halad. A lassú mozgàs viszont egyàltalàn nem könnyű mert nincs benne lendület. Előnye az is hogy van idő arra hogy a megfelelő tartàsra koncentràljak. Amióta pilates-re jàrok elmúlt hàtfàjàsom. Hajlékonyabb lettem és àllóképességem javult. Izmosodott a hàtam is, ezàltal javult testtartàsom. Klàri nagyon jó oktató, mert minden részletében elmagyaràzza, megmutatja a gyakorlatokat, elmondja mely izmokat mozgatunk meg éppen. Figyel arra is,  hogy minden vendégnek helyes legyen a testtartása. Az óràk nagyon vàltozatosak, kitartàsra bíztatja a résztvevőket.

Személyi edzéssel kapcsolatban: Klàri àltal felfedeztem a konditerem eszközeinek helyes hasznàlatàt. Hogyan variàlhatom a gyakorlatokat ha éppen nem vagyok formában, vagy épp ha kirobbanó formában vagyok. Már két hónap alatt láthatóan izmosabb lettem és az étvágyam is megnövekedett! (én nem a fogyókúra miatt kerestem edzőt,  hanem épp ellenkezőleg, kicsit izmosabb és formásabb szeretnék lenni)  

Klàri odafigyelésének köszönhető hogy jobban megismertem magam, és egy olyan úton indított el, hogy már szinte magam is tudom folytatni a fejlődést!

 

(S. Réka, 43 éves)

 

Több éve járok aerobic edzésre. A pilates lassabb tempója másfajta terhelést ad az izmoknak. A pilates újat nyújtott nekem, a mélyizmaimat megdolgoztatja, az óra végére pedig kellemesen kilazultam.

(T.Anita 34 éves)

 

Közel 60 éves vagyok, kb.3 éve kezdtem el Tolnai Klárival a Wu Shuang Dao Yin gerinctornát, ami számomra és a csoport többi tagjának is nagyon hasznos volt. Sajnos akkor az a lehetőség megszűnt, akkor szólt Klári a Pilatesről és már majdnem egy éve, hogy Pilatesre járok hozzá. Az edzések számomra meglehetősen kemények, változatosak, de Klári mindig odafigyel arra, hogy mindenki a pillanatnyi erőnléte alapján el tudja végezni a gyakorlatokat. Szerintem ezek a rendszeres gyakorlatok segítenek abban, hogy sokkal jobb a fizikai állapotom és az ízületeim is jobban mozognak.

 (Irén, 60 éves)

 

Irénhez hasonlóan én is kb. 3 éve járok Klárihoz tornázni . A Wu Shuang Dao Yin gerintorna nekem is nagyon jó volt, a sok ülőmunka után nagyon jól átmozgatta a csigolyáimat és az izületeimet. Azt vettem észre, hogy könnyebben tudok lehajolni, nem annyira kötöttek az izületeim. A Pilates tornát kellemes zenére végezzük, a gyakorlatok, melyek számomra sokszor nehezek, de elvégezhetőek. Klári nagyon felkészült, alapos és segítőkész. Nekem nagyon sokat segít a gyakorlatok végzése során az, hogy folyamatosan mondja, hogy mire kell odafigyelni, mit kell érezni, hogyan igazgassuk a kezünket, lábunkat. Ő maga is végzi a gyakorlatokat, közben teljes figyelmével ránk is ügyel. A teljes testet átmozgatja. Annak ellenére, hogy minden testrészre dolgozunk, mégis van izomlázunk szinte minden tornaóra után. Minden órán fejlődünk és erősödünk. Nagyon fontosnak tartom, hogy mindenki rendszeresen végezze a gyakorlatokat, mert ez az egészség és a fizikai erőnlét fontos eszköze.

(M. Marika,  nyugdíjas)

 

 Bejelentkezés csoportos órákra:

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet